azeriler.de - Entertainment

Sexavet Memmedov, Azeri Super-Star !

Sexavet Memmedov, Azeri Super-Star !

Sexavet Memmedov ist wohl der beste Azeri-Muqqeni.

http://www.youtube.com/watch?v=9elkYOQ65Fs&feature=related

Yüz Mashaallah Yashasin bizim Sexavet!

Re: Sexavet Memmedov, Azeri Super-Star !

finde ich auch.nicht nur er azerbaycanin bütün xalg musigicileri gesengdi ich liebe es einfach wen ich abent so eine musik anmache.meine ganze stress geht weg dan kan ich in ruhe schlafen ist einfach geil

Re: Sexavet Memmedov, Azeri Super-Star !

Zitat: Dj-Xpa
finde ich auch.nicht nur er azerbaycanin bütün xalg musigicileri gesengdi ich liebe es einfach wen ich abent so eine musik anmache.meine ganze stress geht weg dan kan ich in ruhe schlafen ist einfach geil Ölmush elebil he ? Allah rahmet elesin.Ruhu shad olsun !

Re: Sexavet Memmedov, Azeri Super-Star !

Amerikanlarin 1 Elvisleri var amma bizim incesenet o qeder coxshaelidir ki, bizde demek olar ki bütün köhne Incesenet xadimleri bir Korefey statusuna malikdiler...
Eshq olsun hamisina!