Forum motofun.ch - Auto, Wunschauto

Erdgasautos

Erdgasautos

Erdgasbetriebene Autos, ein wichtiger Beitrag  im Umweltschutz:

Der Gasmotor im Vergleich zum herkömmlichen Benzinmotor:
- 25% weniger Kohlendioxyd (CO2)
-75% weniger Kohlenmonoxyd (CO)
- 60% weniger reaktive Kohlenwasserstoffe

Der Gasmotor im Vergleich zum herkömmlichen Dieselmotor:
50% weniger Kohlenmonixyd (CO)
80% weniger ewaktive Kohlenwasserstoffe
99% weniger Russpartikel
78% weniger Stickoxyde (NOX)    (Quelle: Nutzfahrzeug-Spezial Mai 2005)

Re: Erdgasautos

solang ich mee mues zahle für sones auto, nid jedes modäll mit gasaatriib überchume und nid jedi tankschtell au gas verchauft isch das nüt für mich...

genauso mit wasserschtoff und allem andere pludi... mir isches gliich soöpis z'fahre aber dänn mit em gliiche komfort und zum gliiche priis wie s'bänzin/diesel-fahrzüg...

Re: Erdgasautos

Hallo Roger

Über Erdgasautos werden wir uns sicher noch unterhalten, denn es sind mehrere neue Modelle in Sicht. Aber von einem Erdgas-Töff spricht noch niemand! Stell dir vor, wir hätten auf dem Rücksitz eine Gasflasche...

Ä liebe Gruess

Re: Erdgasautos

so äänlichs gitts ja scho aber das isch nid als gaasaatriib dänkt 




Re: Erdgasautos

YEHA nos, das ha ig ungerem Velo!!!!! Geit vou ab!!!