Forum motofun.ch - Facharbeiten Klasse Sam 2006b (Arbeitsbuch)

Arbeitsbucheinträge Klasse Sam 2006b

Arbeitsbucheinträge Klasse Sam 2006b

Liebe Lernende der Klasse Sam2006a

Hier ist der Platz für eure verfassten Arbeiten zum Thema "Arbeitsbucheinträge, elektronisch verfasst".

Ich wünsche euch zu euren Arbeiten viel Erfolg, ich freue mich auf eure interessanten Beiträge.
Jeder Schüler eröffnet für seinen Beitrag ein "Neues Thema"

Mit liebem Gruss
H. Ryter

PS: Im Anhang findet Ihr euren verbindlichen Auftrag und eine Bewertungsvorlage als .pdf!


Re: Arbeitsbucheinträge Klasse Sam 2006b

joa da märu

ha wider mau äs gstürm ablah aber i hoffä dir findet de dr richtig isch ja oh nid so schwirig wiu der richtig dä isch wo ufgeit u der eint geit nid uf und der ander isch nume tums gschnurr....

somit no gueti besserig u so u chömet bitte de mau wider!!!!!!! aber i gloubä dir wüssät das scho.... no comment¨

greez märu