Re: pension
Gut so - u jitze (der erscht GIBT-Tag ohni Hermann R. !!) wie menga Pass hesch ufem Konto? E lieba Gruess: Fritze
Gut so - u jitze (der erscht GIBT-Tag ohni Hermann R. !!) wie menga Pass hesch ufem Konto? E lieba Gruess: Fritze
Liebe Fritz
Jitz bini uf 98! Die zwe Schlimmschte fähle mir jitz no, da lani mir Zyt, aber mache tuenesi!
Äs isch: Dr Col du Lein u dr Col de la Croix de Coeur beid bi Martigny.
100 Pässe
Lieber Hermann,
die ganze Zeit habe ich es verfolgt. Wann wird er nur die letzten beiden Pässe in Angriff nehmen. Mal sehen, wann. Auf jeden Fall schon jetzt meine Hochachtung für deine Leistung. Die beiden letzten Pässe kenne ich auch noch nicht, wie viele andere, die du gefahren hast im Laufe dieses Jahres.
Herzlichen Gruß aus D,
Joachim
Lieber Joachim, die beiden befahre ich wohl einzeln, das heisst, ich mache daraus zwei Touren, obwohl die beiden Pässe nahe beieinandser liegen. Mein Respekt vor "denen" ist gross. Zuerst nehme ich mir auf jeden Fall den Col du Lein vor.
super, die bildli. und wied jedesmal driiluegsch, wännd das rosarote tussi is bild hebsch
das tönt fasch so wie wännd echli schiss hettsch vor dene päss... was isch dänn so schpeziell a dene? so vill wie du töff fahrsch und so vill päss wied scho flachghoblet häsch, sind doch die 2 ein klacks.
Ja mein lieber Roger, das sind schmale Strässchen mit Spitzkehren, ein grosser Teil ist Schotterpiste, für eine 1200 RT wohl nicht gerade das Ideale. Aber ich mach sie, habe dazu noch Zeit und warte wirklich Supertage ab, denn die Aussichten sollen dort wirklich super sein, - und ich will ja Bilder heimbringen.
Hast du bemerkt, dass ich anfange die Pässe zu dokumentieren (Pässe A-B) und mit Karten zu ergänzen. Hoffe das nützt irgendwem.
Ä liebe Gruess
mit de nötige vorsicht isch das keis problem. locker ufem töff hocke, de länker nid verchrampft hebe und nid verschrecke, wänns mal chli rutscht. es mag vill liide, bisd am bode hoi seisch. und immer wiit füre luege. eigentlich s'gliche wie bi de manöverüebige bim lehre fahre. das schaffsch du locker! ich bi scho mit vollverschalete schtrasseränner über verrägneti schotterpischte gfahre. das isch keis problem. di gröscht gfaar isch deete gsii, dassimer d'verschalig ame schtei ufschlaa
en chliine tipp. en offroad-fahrkurs oder privats offroad fahre (mit entschprächende töff und usrüschtig) nimmt der d'angscht vorem rutsche (au uf bitumen oder schachtdeckel). deet merksch, dasses vorne und hine uf all siite dörf rutsche und chasch trotzdem fahre. de cornu büütet so "sliding-kürs" aa.
Danke Roger, i weiss scho lang das genau so en Kurs sinnvoll wäri. Mues mi allwä scho drzue zwinge, isch ja für mie u mi Sicherheit.
sonen kurs chönntmer ja au mitenand mache. so en tag chilbi isch no immer glatt gsi. dänn leeremer enand au mal känne
Lieber Hermann - ich wusste gar nicht, dass diese beiden Pässe so schwierig zu befahren sind...! Das Gelände kenne ich (ein wenig) aus meiner Militärdienstzeit mit meinen Kollegen aus der Geb Div 10 (Unterwalliser)...!
E gueti Zyt: Fritze
Hallo Fritz
Das waren sie auch gar nicht, da wurde eher auf Angst getrimmt. Allerdings ganz so als Anfäger, - nein danke, da hats dann im Wald gegen Riddes hinunter schon einige ekelhafte Kehren und wenn die ausgewaschen oder rutschig sind dann prost. Ich habe diese beiden fahrten sehr genossen; - und dann noch dieses Traumwetter!
Gut so - ich gratuliere Dir ganz herzlich. Dann gehe ich recht in der Annahme, dass Du das Abenteuer "100 Scheizer Pässe" erfolgreich abgeschlossen hast! E härzleche Gruess: Fritze
P.S.: herzlichen Dank auch für die Huustec Poscht!