Forum motofun.ch - Interessantes Schweiz

Blocher vs. Schlumpf o.T.

Blocher vs. Schlumpf o.T.

Re: Blocher vs. Schlumpf

Ig weri für Blocher gsi. Är isch zwar als Mensch äs Ars** aber sis Depatament heter guet gfühert.

Re: Blocher vs. Schlumpf

Blocher

Re: Blocher vs. Schlumpf

Schlumpf, wüu itze cha Blocher wider richtig politisiere!!!


... und wenn ihr dann in vielen Jahren sterbend in eurem Bett liegt, währt ihr dann nicht bereit jede Stunde einzutauschen von heute bis auf jenen Tag, um einmal nur, ein einziges Mal nur wieder hier stehen zu dürfen, um unseren Feinden zuzurufen: "ja sie mögen uns das Leben nehmen, aber niemals nehmen sie uns - UNSERE FREIHEIT!!!" 848

Re: Blocher vs. Schlumpf

i finges mega schad für üses Vaterland das Blocher nüme isch! dä het viu guetz gmacht o wener mängisch seich het gmacht aber dä mönsch het üs viel gholfä!!

blocher an die macht

Re: Blocher vs. Schlumpf

Blocher ist der grösste Fehler der unserem Vaterland je passiert ist. Aber da ich hier der einzige bin der das so sieht verdient ihr wohl alle über 8'000 pro Monat und könnt es euch leisten die svp zu wählen.

Übrigens ich muss noch dreimal gratulieren: Zuerst Morizt Leuenberger und Micheline Calmy-Rey für ihre Wiederwahl, und dann noch der cvp für ihre Rolle bei der Abwahl von Blocher.

Re: Blocher vs. Schlumpf

drmit bini nit ivrstange dr blocher het sini meinig gseit u mängich heter uf dschnure müese hocke nume wüussi das nit wei wöuä ghöre

i finge eifach mir müesste meh selegi ha wi dr blocher isch gsi im bundesrat

u nit so pf..... womer itse zum gröschte teu hei im bundesrat u schüsch o

miners erachtens geit das eifach nüme so mit rächte dinge zue und här wirds ou nie gä dases mau angers isch aber isch ja glich mir aus normaubürgeleche hei ja eh fasch nüt zsäge o wemers meine finge i itse