Forum motofun.ch - Sport

EM 08 Schweiz-Österreich

EM 08 Schweiz-Österreich

Wer ist euer Favorit an der EM 08

Stimmt ab.







Der Gescheitere gibt nach! Ein unsterbliches Wort. Es begründete die Weltherrschaft der Dummheit.

Re: EM 08 Schweiz-Österreich

Also ig ha für Kroatien abgstimmt, die hei e gueti Quali gspielt u für mi si die Favoriit.

Bi natürlich ou für D'Schwiizer. Trotz de schlächte Testspiel.

Spanier hei z Renne gmacht :D  *chlii spät..isch aber nume e Spam im Forum*


 


Der Gescheitere gibt nach! Ein unsterbliches Wort. Es begründete die Weltherrschaft der Dummheit.

Re: EM 08 Schweiz-Österreich

Sascha

Schön, dich hier anzutreffen. Nimmt mich wunder wie die Abstimmung ausfällt, ich bin mir da noch sehr unsicher, ich warte noch einîge Tage bis ich mich da einigermassen informiert habe.

Wär ja scho schön, wemer wenigschtens de chönte säge: Hopp Schwiz, Respäkt vor eure Leischtig!

Re: EM 08 Schweiz-Österreich

i gloubs mir chöi nie säge hopp schwiz!  so wi die gäg nigeria hei gspiut....

i finges schad ds england isch usekeit, wär sicher cool worde we die o wäre cho!




... und wenn ihr dann in vielen Jahren sterbend in eurem Bett liegt, währt ihr dann nicht bereit jede Stunde einzutauschen von heute bis auf jenen Tag, um einmal nur, ein einziges Mal nur wieder hier stehen zu dürfen, um unseren Feinden zuzurufen: "ja sie mögen uns das Leben nehmen, aber niemals nehmen sie uns - UNSERE FREIHEIT!!!" 848

Re: EM 08 Schweiz-Österreich

Zitat: Walhalla
i finges schad ds england isch usekeit, wär sicher cool worde we die o wäre cho!

Das isch sicher äso. Aber d Polizei isch sicher nid unglücklich, da bin i sicher. Jitz heisi nämlich ds Problem mit dä englische Holigaans sicher z.T. scho glöst; - die chöme doch gar nid we iri Mannschaft nid spilt, - oder was meinsch?

Re: EM 08 Schweiz-Österreich

hmmm  git sicher es paar "spinner" wo glich chöme, aber ds gröschte problem mite hools isch sicher glöst!


... und wenn ihr dann in vielen Jahren sterbend in eurem Bett liegt, währt ihr dann nicht bereit jede Stunde einzutauschen von heute bis auf jenen Tag, um einmal nur, ein einziges Mal nur wieder hier stehen zu dürfen, um unseren Feinden zuzurufen: "ja sie mögen uns das Leben nehmen, aber niemals nehmen sie uns - UNSERE FREIHEIT!!!" 848

Re: EM 08 Schweiz-Österreich

Chöi mer hoffe das am 2. Dez 

D'Schwiz nit mit dr Türkei zämegloost wird, das chönnt ou no problem gä.





Der Gescheitere gibt nach! Ein unsterbliches Wort. Es begründete die Weltherrschaft der Dummheit.

Re: EM 08 Schweiz-Österreich

salüü zämä. ach sicher nid.. de sellä sech de doch nummä gherig ufä gind gä ;-)

Re: EM 08 Schweiz-Österreich

hup holand hup holand hehe

gruess master of desaster



Ich bin der Kapitän, du bist der Matrose, nimm diesen Fünflieber und hol mir noch ein Bier!!!

Wenn du dich mit dem Teufel einlässt, verändert sich nicht der Teufel, der Teufel verändert dich!!!

Re: EM 08 Schweiz-Österreich

Schad isch holland usä, ha uf diä gwetet^^. Hoffentlich gwinnä hüt türkä net=)

LG Wenger