Forum motofun.ch - Sport

Fussball-EM 2008 in der Schweiz

Fussball-EM 2008 in der Schweiz

So... Bald findet ja die Fussball-EM 2008 in der Schweiz und in Österreich statt. Vorzeichen dazu sind überall zu finden... es wird gebaut wie verrückt, damit die Schweiz auch einen guten Eindruck hinterlässt, bzw. damit die Infrastruktur der ganzen Belastung standhält. Freut ihr euch? Findet ihr das Ganze sowieso sch***sse? Ists euch ziemlich egal? Habt Ihr auch schon Tickets für ein Spiel? Wie weit wird die Schweiz kommen? Welches Land wird Europameister?




"Ich werde niemals behaupten, die Nr.1 zu sein, aber ich werde auch niemals zugeben, die Nr.2 zu sein."

Re: Fussball-EM 2008 in der Schweiz

intressiert d EM niemmer????

komisch das niemmer drzue öbis schriebt?? wo blibe d fuessball fans?




"Ich werde niemals behaupten, die Nr.1 zu sein, aber ich werde auch niemals zugeben, die Nr.2 zu sein."

Re: Fussball-EM 2008 in der Schweiz

mou eh intressiertz mi!!! isch ömu cool schad düesi ticketz so scheisse verchoufä!!!

Re: Fussball-EM 2008 in der Schweiz

hmm...numä grad eis ITALIE wirds nid...=) ---->ENGLAND<----


Re: Fussball-EM 2008 in der Schweiz

ja zu ticket`s cho isch fasch nid mügläch! isch chli sch**se!...

i würd sägä portugal wirt d em gwinnä! fänds ömu dr hammer!!...



Re: Fussball-EM 2008 in der Schweiz

mich intressiert das ganze überhaupt nid... vermuetli gangi a de täg vo de publikumsintensive mätsch gö töff fahre - dänn isch niemert uf de schtrass... 

Re: Fussball-EM 2008 in der Schweiz

doch doch ITALIA wird