Forum motofun.ch - Sport

SCB

SCB

We da au geng vom schutte rede wet i öppis übers Hockey sägä:

                                          !! SCB !!

Git ke geilere Verein aus dr Scb, aso  isch ja o dr einzig aus angere isch..naja

                                                                                          C. Dubé;)

   brost zämä!




Re: SCB

SCB chaa nüüüd


Dr einiz wahhhr club isch HC DAVOOOOOOOOS!!



HCD zu LINKEN SCB zur RECHTEN



Der Gescheitere gibt nach! Ein unsterbliches Wort. Es begründete die Weltherrschaft der Dummheit.

Re: SCB

Git schüsch no öper woni kenä a SCB-HCD Match am samstig?

Lg wenger

Re: SCB

salimoin

ja ih meischter reto vom ihfüerigskurs

gruess

fritz

ps swird numeno einisch tue....



Ich bin der Kapitän, du bist der Matrose, nimm diesen Fünflieber und hol mir noch ein Bier!!!

Re: SCB

Gimmer churz dini nummero. Vilecht gsehmernes de!

Lg wenger

Re: SCB

SCB!!!


bisch leidr nid derbi am 21.12 gägä langnou... den geits de ab wid pressluft!!!hehe

ps: römu läbt no

Re: SCB

079 364 12 40

jaja houi

ih due die mit dim vater eis vo üsne bier degustiere

hehe

wird luschtig ir chrone

gruess S.F.

ps. heugable, mistgable SCL



Ich bin der Kapitän, du bist der Matrose, nimm diesen Fünflieber und hol mir noch ein Bier!!!

Re: SCB

hey zäme

isch geschter eine vo euch ds friburg ga dr match luege???

i has aso hammer gfunge!!!!!




... und wenn ihr dann in vielen Jahren sterbend in eurem Bett liegt, währt ihr dann nicht bereit jede Stunde einzutauschen von heute bis auf jenen Tag, um einmal nur, ein einziges Mal nur wieder hier stehen zu dürfen, um unseren Feinden zuzurufen: "ja sie mögen uns das Leben nehmen, aber niemals nehmen sie uns - UNSERE FREIHEIT!!!" 848

Re: SCB


ScB wird meischter

Re: SCB

nei wirdr nid!!