Forum motofun.ch - Touren, Meinungen

Neues Titelbild

Neues Titelbild

Habe auf der Home-Seite ein neues Titelbild hinzugefügt. Nun sind unter den Titelbildern total 54 Bilder abgelegt, die der Zufallsgenerator wahlweise abruft.

Kleiner Sonntagsausflug auf den Gurnigel, -ein Biker war so nett und hat von uns eine Foto gemacht.

Re: Neues Titelbild

uiiii dr nöi Möff  schöns Biud


Bildung ist ein Pass in die Zukunft, denn die Zukunft gehört denen die sich heute schon darauf vorbereiten!

Re: Neues Titelbild

 isch genau eso! di cheibe Möffä chostä doch eifach zviu......?




Lift your hands up, lift your hands up, lift your hands up everyboody

Re: Neues Titelbild

Hallo Jungs, ja mi / üsä Möff isch halt ä schöne Töff, u de wälts bequem, da hocks wie daheim im Fotöi. U wes söll hudlä, ja de stellsch eifach d' Fäderig - natürlich elektronisch - ä chli stercher i; - Fahrspass puur!!

Aber das isch no nüt für euch, die Junge hei lieber ä Rennmaschine, das verstani zum Teil o. BMW-Fahrer wird me nid eifach, das isch ä Passion, das chöi Vieli äbe nid versta, si KbD-Typen. (Ke blasse Dunscht!)

Re: Neues Titelbild

I gibes ja zue i ha würk ke ahnig vo möffä! Abr drfür umso meh vom chlättera

daheit dir ke ahnig odr so...




Lift your hands up, lift your hands up, lift your hands up everyboody