FMS-Pässewettbewerb / Concours des cols - Sperrungen und Gefahren 2015

Ächerli. Offen.

Ächerli. Offen.

Strassenzustandsbericht: Schneeketten empfohlen.
Die Ächerlistrasse hat offiziell keine Wintersperre, darum für den Wagemutigen mit der entsprechenden Ausrüstung schon befahrbar. Ich warte aber noch bis die 10 - 30 cm Schnee an diesem Schattenhang geschmolzen sind.




Re: Ächerli

Hallo Köfferlirebel,Der Ächerlipass hat wie jedes Jahr eine Wintersperre und ist selten vor dem Monat Mai befahrbar. Ich werde in diesem Forum berichten ab wann er fahrbar ist. Der Glaubenberg und Glaubenbüelen sollen auf den ersten Mai geöffnet werden. Was ich betreff Glaubenbüelen sehr bezweifle.
Gruss Thuri


Re: Ächerli, offen.



Sali Thuri,

Mit dem Glaubenberg hattest du zum Glück nicht recht. Jetzt müssen wir nur noch auf den anderen Gläubigen warten.

Das mit der Wintersperre des Ächerli must du mir nochmals erklären. Denn ich bin 100% sicher, dass ich an keiner Verbotstafel vorbei bin. Siehe Foto unten Dallenwil.

Obe hani numme gseh "Ächerlistrasse, Kein Winterdienst, Befahren auf eigene Gefahr." Unne uf dä Kernser Siite, isch d Infotafle scho ganz unne.

Woni uff dä Webcam vo dä umligende Höggergseh han das geschter und hüt numme gregent hätt,  hani dänkt, uffem Acher burchsch ä Schufle, uf äm Ächerli äs Schüfeli und bi hüt namal uffe und han dä Weg frei gmacht.

Somit: Ächerli offe! Ein Pass meh womer cha befahre.

(Spass bisite, die vo dä Kooperation sind schneller gsi.)

Re: Ächerli. Offen.

Hallo Köfferlirebell,Äs isch scho richtig, dui fahrsch niä amänä Fahrverbot verbi. Dallenwilersiite isch scho länger bis zum Wägwiser "Ächerli " offä. Korperation Chärns hed kei inträssi das Pässli uif z'machä und am letschtä Dunschtigmorgä hani churz vor dr Passhechi miässä umcherä. Ha leider kais Schifäli biämr gha.
Gruäss uisem Obwaldnerländli
Thuri




Re: Ächerli. Offen.

Hallo Reto und Thuri

Also ich bin letztes Jahr am Ächerli in den Schnee gefahren, - war im März dieses Jahr oft im Schnee. Mag das weisse Zeugs nicht mehr sehen. ICH WARTE bis der Thuri mir sein OK gibt.
Thuri gilt auf für deine andern Hausberge Glaubenberg und Glaubenbiehlen. DANKE.




Motorradfahren ist doch etwas vom Schönsten!

Re: Ächerli. Offen.



Also dä Schnee liht numme links und rechts vo dä Strass, d Strass selber isch durchgehend aper. (S gliche gilt für dä Glaubeberg, nur isch dä Schnee dät no viel höcher, also no länger nüt wemmer gnueg vo wiis hät.)

Chasch gern hüt bi däm guete Wetter vorbi gah. Weri ja fascht ä Schand wenn nöd.  

Hät scho mängi Mountainbiker und Autofahrer gah. Töff isch mr keine entgege cho. Däfür Traktör, mit Köfferli lings und rechts chas den au mit äm Töff eng werde.